Denna helg kommer bli kul

Fredag: Massa plugg, typ bara plugg och springa till/från tvättstugan 3-4 gånger.Med lite tur har jag pluggat tillräckligt så att jag kan få träna ikväll.

Lördag: Plugg, plugg, och... nämnde jag plugg? Kanske ha heldag med brudarna. Och jag ska tona håret, själv, får se hur det går... (postar resultatet här, promise!) Ska försöka gå ut och gå, behöver nog det om jag ska kunna somna.

Söndag: sjukt mycket plugg. Tenta på måndag, onsdag, lördag, måndag. No time to waste! There's no time at all!!

Sen bara rullar det på, tenta efter tenta. Har en liten lista på vad jag ska få göra efter att tentorna är slut:
1. Spela Alice
2. Spela Sims
3. TRÄNA
4. Ta sommarlov
5. sola, om vädret tillåter
6. STÄDA, åååh jag får storstäda!!
7. Komma på ett sommarprojekt (bortsett från det som har med träning att göra)
8. se på tv, slappa, bara va
9. shoppa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0