eurovision sem.2

Sitter och slötittar på semifinal 2 av Eurovision song contest. Det är många gånger som tanken "Hur fan tänkte de här?" dyker upp i skallen. Och det gäller både danskoreografi, väldigt avslöjande kläder (israel hade en lagom vågad urringning), klädval i allmänhet, diverse annan styling och såklart bara låtvalen... Herregud.

Hoppas på en bra mellanakt av Darin (damn that boy is fine!!) och Agnes, det kommer göra kvällen mycket bättre ;)

Lite random kommentarer om några bidrag:
MONOBROW!!! (Han må vara Armeniens bästa sångare, men det ursäktar inte hans monobrow. Vart är hans stylist???)
En hipster på scen. Inte ok. Tyvärr Ungern. Inte Ok. 
Lettland var mest bara glitter glitter som hoppar runt...
Makedonien ylade en hel del

Finsk gladpop gillar jag!!! Där mådde jag bra =D

Jag gillar greklands bidrag... det var go takt och en go gubbe på scen. Kanske inte så seriöst med "Alcohol is free!" men ändå...
 
Norges bidrag tycker vi om, det var häftigt. 

Rumänien.... ingen kommentar på den.... jag vet fan inte vad jag ska säga...

DARIN!!!!!!!!!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0