Tina upp mig

Fick för mig att gå ner till Ica förut. Minusgrader och halka. Vad fan tänkte jag med? Jag tog på mig ett par jeans, väldigt tunna jeans. En t-shirt och en tunn kofta utanpå. Ett par Hitler-stövlar (kallar jag dem) och en ENORM dunjacka som inte ser ut som en dunjacka. Den falska dunjackan gick en bit ner på låren, hitler-stövlarna gick precis under knäna. Vilket innebar en väldigt liten del av benen som var blottad för kylan, dock räckte det för att jag skulle bli iskall om benen. Jag kom hem för 20 minuter sen och mina ben är fortfarande lika kalla som de var när jag kom hem. Värt att notera: Det var ca 2,5 km till Ica och ca 1,8 km från Ica. Väldigt kallt. Jag tog olika vägar, därav de olika sträckorna.

Nu har jag planerat att se på min The Rasmus DVD och sen kanske ikväll blir det lite Caught on Camera med Tokio Hotel? Mja.... vi får se ;)  Dator blir det iallafall då jag lovat min kära sötnöt Sara att jag ska vara inne och prata lite med henne. <3

Bästa sätt att tina upp på, bada eller stoppa benen i ugnen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0