Daniela, Jacob, Bella, Eclipse

Idag Fyller Daniela 17 År =D =D Grattis Till Henne!! <33



Pappa försökte få mig att börja övningsköra idag, bara tio min, lära mig bromsa, växla, och sånt. Men seriöst... jag känner mig fan inte redo för det... Jag vill ha körkort men vill inte lära mig köra bil.... Så nu kommer skylten Övningskör ligga i baksätet framöver.... och tillslut kommer jag bli tvingad att sätta mig bakom ratten. Och jag lovar er, att det enda stolpen som finns på parkeringen där jag ska övningsköra först, den enda stolpen, kommer jag att köra mot! Jag lovar...

Så satt jag och läste Eclipse förut idag... tårarna strömmade ner för ansiktet i sju hela sidor. Jacob och Bella.... perfect, but still not....

"His arms curled around me and he hugged me securely while he whispered in my ear.
'That would have been our first kiss. Better late than never.'  "

bara 50 sidor kvar nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0