Dawn of the dead = bra?

Jag har länge fått höra att Dawn of the Dead är en bra film. Många har sagt att den är skitläskig och att den verkligen är värd att se. Jag köpte en kalla kårar box för några dagar sedan... och nu tänkte jag att jag skulle se på någon film därifrån. Så jag bjöd hit Cammie, hon sov över och vi såg på Dawn of the Dead, alltså, det måste vara en annan film folk har pratat om. För den var inspelad 1978 och vi satt och skrattade genom nästan hela filmen. Dåligt sminkade Zombies som gick runt och failade på ALLT + två stycken CT's som sprang runt med en vagn full med grejer och sköt de dåligt sminkade failande zombie'zen. Sen blev de såklart inlåsta i ett ENORMT köpcenter fullt med allt de någonsin kunde drömma om och såklart överlistar de zombie'zen och lyckas leva ett liv där inne. Alltså... nej... snälla säg att det är en annan film folk pratar om. 

Men vi campade framför tv'n, tog bort bordet, drog ut alla kuddar ur soffan och gjorde en liten typ av säng där. Vi skulle egentligen ha en uppblåsbar säng där och sova där också men när pappa blåste upp den gick motorn sönder... överhettad... verkade det som för det luktade asäckligt efteråt. 

Och idag gick jag på torget, internationell marknad, supercoolt! Jag och Cammie köpte sockervadd! så köpte jag chokladknäckklubbor och en blåbärspolkagris. Skulle köpt mer saker om jag haft pengar till det. 

 Gäster kommer inom en halvtimme. Ska äntligen fira mig och bror min! Blir utomhusservering av korv och sen lite tårta på det! Gott blire! Jag är hungrig så blir mest korv för min del =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0