"Du måste ha ett liv också"

Igår kväll satt jag och gjorde en boklista över böcker jag har tänkt att läsa under sommaren, eller.. från och med nu till och med att jag börjar tvåan. Visst jag får fortsätta om jag inte är klar men jag har som mål att vara klar innan ;)

Alla böcker syns på bilden nedan, förutom en som jag inte orkade ta kort på xD Funderar även på att inkludera alla Twilight böcker... har bara med sista just nu och den är jag snart klar med.

Imorgon ska jag på stan med mina kära kompisar, jag tror att jag ska spana in lite Engelsk Fiction på Akademibokhandeln då och sen köpa dem på bokus... (billigare) . Jag har verkligen fastnat för engelska böcker nu så.. ja ^^

När jag berättade för pappa om min fina idé och fick reaktionen "du måste ju ha ett liv också", jag bara skrattade åt honom. Visst ska jag ha ett liv, men lite drygt blir det allt ibland när man ska åka bort så mycket, måste ju ha något att läsa på flyget ;)




The complete booklist:
Engelska                                                                            Svenska



A series of unfortunate events 9 - 13                    Harry potter och dödsrelikerna
The tales of the beedle and the bard                    Vingklippt ängel
Harry potter and the deathly hallows                     Känn pulsen slå
The Scarlet Pimpernel                                            Den femte systern
Anne of green gables                                             Sviken
Little women and good wives                                 skuggor från det förflutna
The Ruby in the smoke                                            Bakom stängda dörrar
Wolf Brothers                                                          Ljusglimtar
Blind beauty                                                            Spököns hemlighet
Breaking Dawn                                                       mannen utan förflutet
how to survive summer camp                                   livet går vidare
                                                                                      Den långa flykten

15 st                                                                              16 st


Fler engelska böcker kommer att komma till
Förvänta er bokrecensioner ;)


Kommentarer
Camilla

Jag vill låna böcker av dej, mååånga böcker(A)

2009-04-16 @ 14:46:25
URL: http://canoncula.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0