headache

Sitter här med en lätt huvudvärk som inte vill försvinna. Min morbror, moster och kusin är kvar, utomhus, tillsammans med mamma, pappa och mormor. Jag sitter inne och leker med mina nya presenter.

jag fick:
en extern hårddisk av mor och far på 500 gb
En USB-dammsugare av morbror och moster
en väckarklocka av mormor
en "ringkatt" i silver av mormor
200 :- av morbror
200 :- av farmor och farfar
en kjol av mor och far (förra veckan)

Jag är skapligt nöjd! Tänkte försöka mig på en backup av hårddisken men insåg att jag glömt bort hur man gör =S så jag tog bara mina dokument, för där har jag ju typ allt. Och sen ska jag även lägga över Adobe filerna... och counter-strike.exe. Sen får jag se om jag tar över något mer, tvivlar på det.

Jag vet inte varför jag har huvudvärk, den bara kom sådär liksom och nu vill den inte försvina.


Kommentarer
danielak

jag vill ha en USB dammsugare.. -.-' Det är bra att ha .. :D hahahha :D Har tänkt köpa det ett tag nu.. :/ Hm kanske ska kolla vad de kostar.. -.-' :P :D

2009-04-26 @ 05:02:31
URL: http://daniielak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0