Nano, sun, eclipse, tan and Wars

Jag har bestämt mig för att inte lägga ut bilder på bilddagboken längre, endast vid viktiga tillfällen som födelsedagar, skolavslutningar m.m.  Det betyder att jag förmodligen kommer att ägna mig mer åt min blogg.

Har ganska mycket att skriva om idag men ska försöka att hålla mig kort.

Min födelsedag i torsdags var den bästa födelsedagen genom tiderna!! Var på torget efter skolan tsm med 10 000 andra människor varav 5 var snälla rara timeare vid namn Cammie, Korre, Rust, Maddox och Zoreena. Vi stod ganska långt fram så vi såg ganska bra, ja det var nämligen såhär att FBK kom till torget eftersom de vann Sm guld på onsdagskvällen!!

Många fina bilder blev det, och kom riktigt nära spelarna också!! Jag skrattade åt mig själv för jag blev så hysterisk.

Fick en tårta på morgonen av Lina och Daniel, väldigt fin och god. Fick ett påskägg av Cammie och Korre som innehöll ett godsedjur.. typ en lemur, hermelin, jordekorre, råttaktig sötsak =D Jag döpte den till Nano. Fick ett svart porslinshjärta av Maddox också, superfint <3

Ska fira mig med släkten på måndag. Längtar!

Idag har det varit väldigt soligt ute så jag låg ute ett par timmar, solade och läste 150 sidor i Eclipse, tänkte fortsätta senare och läsa minst 50 till. När jag låg därute fick jag faktiskt lite färg också, solbränna here i come! (den bruna typen inte den röda)

Har även spelat Mafia och vampire Wars på Facebook från och med igårnatt, blev lätt beroende av det ^^

Och imorgon fyller SötDaniela år <33 17 år blir hon ;) Grattis till henne!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0