Skolforum 2.0

Blev skolforum idag också, ganska skönt att bara sitta där. Hade internet idag också så det var ganska gött. Jag kan inte säga så mycket mer om det, fick god mat också! Underbart!

Drog till skolan för att ha svenska, hade sen även lite jobb med ljudberättelsen som vi håller på med i digitalt skapande, gjorde klart den idag. Game'ade lite grand också... jag är tydligen ganska kall och rå när jag game'ar... hihi...

Jag har fått en ny kärlek i mitt liv... eller det är egentligen en gammal kärlek men den är pånyttfödd. Musiken. Har hittat ett helt album med The Mitch hansen band och jag älskar deras låtar! A world without you och Stay with me är förmodligen de vackraste låtarna som finns på denna jord.

My instincts took control no thoughts of right or wrong
Believe me when i tell you that i thought that you were gone
I tried to think of how i'd start again
But a world without you is not worth living in

Sen lyssnade jag även på Joshua Bell när jag letade efter musik till ljudsagan. Han är en väldigt duktig violinist! Jag rekommenderar att lyssna på honom! Spec O mia babbino caro *tror den hettte så*

Träffade även Erik idag på Skolforum, kul att se honom igen för vi ses inte så ofta. Fick en bild att lägga upp på bloggen eftersom jag krävde att jag skulle få en bild av honom att lägga upp på bloggen.

Erik!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0