Skolforum

Idag kom en väldigt viktig person in i vårt klassrum. Han berättade att om man ville kunde man få bara med och representera Time på skolforum onsdag och torsdag. Jag och Sandra nappade direkt! Skrev upp oss på två pass på onsdagen, vilket gör att vi missar fysik och musik, franskan var redan inställd så jag pratade med min mattelärare och JA jag får sluta efter skolforumgrejen, och det slutar 12.15, en buss går förbi utanför tingvallahallarna *hoppas jag* typ tjugo min senare, helt underbart! Och på torsdag har jag ockjså två pass fram till 12.15, sen håltimme fram tills 14 och tillslut lite svenska, slutar halv fyra. Det känns väldigt bra!

Hade ett ganska jobbigt pass med badminton idag, eller, de sista 15 minutrarna iallafall. Körde en övning som tog på knäna, armarna och huvudet. Övade smash och det var ganska nice! Gick tjugo min innan vi egentligen slutade bara för att jag var tvungen att hinna med bussen hem. Och nästa gång är det sista gången, känns konstigt men ändå ganska kul på något sätt. Avslutningar är alltid lika roliga. Får se om jag fortsätter med badmintonen till hösten, beror på scehmat liksom.

Nu är det snart dags för Desperate Housewives, ser fram emot!

Det finns vissa fördelar med att bo ihop med en som jobbar på Kraft för de säljer marabou. Kolla vad som låg på bordet när jag kom hem ;)


Limited Edition!!


Kommentarer
Anonym

åh undra om den är god.

2009-04-22 @ 21:58:06
URL: http://rpattz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0