Some writing in english

I've never wanted anything in my life so bad. Never have I felt the same attraction, never have I've had something so strong inside of me, a will so strong that I don't know what to do about it. I've always been able to handle it somehow, but now... my mind is blanc and I have no idea what to do.

För någon dag sen, igår snarare, kunde jag verkligen inte skriva. Jag hade totalt writersblock på svenska. Så ag tog upp min Lethal Nightmare, the rewrite of Trubbel i paradiset och skrev den på engelska. Jag hade ju bara skrivit ungefär en sida... så det var värt det. Tänkte jag kan parallell skriva den på engelska, för ibland har jag svårt att uttrycka mig själv på svenska och om jag då kan skriva en sida på engelska för att senare översätta den, ja det borde ju funka. Eller hur?

Den där lilla grejen jag skrev längst upp är nåt jag hittade på nu bara. Fast, första meningen har jag gått och tänkt på hela dagen, velat gjort något med den.

Jag borde publicera något på dikta.se snart igen.. det var allt för längesen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0