such a lonely day

Jag är hur trött som helst idag, sov ganska länge idag tror jag... kommer inte direkt ihåg hur länge. Och så tänkte jag game'a lite cs 1.6... så har mina maps försvunnit! Får snacka med grublish eller hermelin och se varför det har blivit så...
Jag ska plugga programmering idag och sen gå och lägga mig tidigt hade jag tänkt. Och läsa de sista 100 sidorna i new moon. Läste 100 igår och 110 dagen dessförinnan... Det var ganska skönt, boken är starkt beroendeframkallande och jag önskar innerligt att det ska hända något mellan Jacob och Bella trots... jag kanske inte ska säga för mycket? Någon som läser detta kanske inte har läst boken men vill?

Anyway, jag ska plugga senare, men mamma ville in till stan och jag har ett litet ärende jag måste ta hand om där också...

Jag har börjat jobba mer i photoshop, öppnat mina ögon och använt andra penslar för en gångs skull!! Underbart!

ni ska få två smakprov... eller kanske tre... nej två säger vi. En är ganska enkel och har gjort liknande förut men jag gillar den ändå.

 

(klicka för att se bilderna i större format)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0