Vingåker, örebro och Bergvik

Idag blev det då Vingåker precis som bestämt. Åkte hemifrån tio över åtta, helt otroligt att jag lyckades gå upp halv åtta... jag är imponerad av mig själv. Halvsov i bilen på väg.. upp? ner? höger? vänster? Mot vingåker säger vi istället. Jag klandrar mitt dåliga lokalsinne. Jag vet att det ligger vid katrineholm... vilket är söder om Eskilstuna... det borde väl bli åt "höger" ?

Hittade en t-shirt på vingåkers factory outlet. Och sen köpte jag även en Kalla Kårar box med 12 skräckfilmer (179:- tyckte det var fair). Sedan begav vi oss till mariebergs köpcentrum där jag gick in på Esprit, blev kär och fick en kjol istället för en klocka i födelsedagspresent ^^ Tog även en liten tur in på H&M där jag provade ett par t-shirts, tyvärr för djup urringning, hittade fina blusar men den färgen jag ville ha fanns inte i min storlek! Så vi tog en pizza och åkte sedan hem för att hinna in på Bergvik vid kvart över fyra och där köpa de två blusarna jag ville ha, fast... pappa ska in till stan imorn och kolla om det fanns en gul i min storlek och byta den mot den blå jag köpte, för den gula var finare!

Just det! Jag köpte även ett par skor på Scouleten, alltså scoretts outlet. Hade kollat efter dessa tidigare men de hade varit för dyra, nu köpte jag dem för halva priset nästan ;)

Tell me what you think:
My lovely shoes á Replay (scorett)

T-shirt från Just a Fucking Tshirt

Limegrön blus (H&M)+ kjol från De.Corp (Esprit)

Den mest ondskefulla samlingen från denna sida av graven ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0