Waterstones

Den underbaraste bokaffären i hela världen heter Waterstones. Den ligger i london, är fem (!) våningar hög och varje våning är enormt stor enligt mig. De har allt från "How to grow your own drugs" till "Let the right one in" (engelsk version av Låt den rätte komma in) till "A series of unfortunate events" och "Cooking with Jamie". Det du inte hittar där.. ja, det vet jag inte vart du hittar! De har såklart även ett stort urval av filmer.

Hemsidan: http://waterstones.com behöver nog fixas lite enligt mig, den var ganska tråkig. Men jag är glad att man kan beställa böcker över internet där också! Men jag ber nog min Farbror ta med dem när han kommer till Sverige istället.

Jag måste gå och göra mig iordning nu, ska på stan med my sweet friends, då jag ska hoppa in på Akademibokhandeln och på Ur och Penn. Sweet tips, kolla på böckerna i bokhandeln, köp dem på bokus.com ;)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0