Darin @ sommarkrysset

Jag såg precis på Darin's framträdande från sommarkrysset igår då han gjorde ett Michael Jackson medley och sjöng även sin egna låt Runaway. Jag blev ganska.. wow, alltså Darin är fantastisk enligt mig, jag älskar hans musik och det är inget jag skäms över(trots kommentarerna jag får). Tre konserter har jag varit på, hade velat gått nu i sommar men han kommer inte till karlstad eller så...  Michael Jackson var Darins största idol, är fortfarande, och att han då får göra ett medley, en hyllning till honom, det måste vara enormt för honom. 

Darin är tillsammans med The Rasmus den artist/grupp som har varit hos mig längst. Jag började lyssna på musik på allvar efter att jag upptäckt Darin efter Idol 2004, samt efter att jag fått ett The Rasmus album av min mammas kusin några månader innan (tror jag) 




Kommentarer
MUSIC at danielak's

hiihihihi, jag såg darin uppträda på kungsträdgården i stockholm igååååår.. :D:D:D::D jag vart helt hyper, fnittrade som en tretton årig kärskolflicka.. tihihihi:D han är såååå bra! Ich liebe totalt.. :D



Darin är grym, kanske lite inspiration till Allvarligt..? :P -.-' :) fick ett par kommentarer i dikta.se som löd ungefär såhär: segt?



jaja :D DARIN ÄR BÄST!

2009-08-16 @ 13:19:38
URL: http://danielaks.blogg.se/
MUSIC at danielak's

skoja bara inte bäst, det är Tokio Hotel, men nästbäst. Eller inte, det är Britney, sen The Veronicas, Metro Station, tatu, och sedan Darin, men Darin är nära hjärtat for ever <3 hhahhahaha



känner mig som en fjortis just nu .. :P

2009-08-16 @ 13:21:00
URL: http://danielaks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0