Harry Potter och Dödsrelikerna

Jo jag läste ut boken igår, två dagar tog det (och jag fick inte läsa konstant pga min mor som gick galen på mig) . Det var ett kapitel som jag tyckte var ganska drygt dock.. det var det tredje sista, Kings cross. Men boken var grymt bra faktiskt, slutet var riktigt bra skrivet! Försökte tänka på hur hon beskrev allt så jag kunde lära mig lite men jag blev så inne i boken att det inte gick att tänka på något annat än vad som skulle hända härnäst. 


Jag stör mig lite på att det görs ändringar i schemat hela tiden, nu har det dykit upp en extra mattelektion på schemat på onsdagar som gör att jag slutar halv fem, vilket gör att jag varje dag förutom måndag slutar någonstans mellan halv fem och fem. Detta gör att jag måste ringa och boka om en läkartid -.- gr8! 


Kommentarer
cammie

boka inte om ngt innan du ser att det verkligen blir så!:) de har ändrat en hel del på 1 dag..lär bli mer..

2009-08-13 @ 16:55:28
URL: http://cammies.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0