Smile Empty Soul

Igår när jag letade efter lite Skillet låtar på youtube, (jag hittade och fixade hem hela Comatose albumet, värt att lyssna på! The Last Night, Those Nights, Whispers in the dark och comatose är de bästa låtarna ) så upptäckte jag ett nytt band som var lite mysiga tyckte jag. 
   Smile Empty Soul hette dem och enligt mig var de helt okej, lyssna för er själva! Detta är Silhouettes, andra bra låtar är bland annat Finding Myself och Who I am. 




Idag står städa på schemat för mig, jag har tänkt börja snart, dock känns det ganska tungt med tanke på det vackra vädret utanför husets fyra väggar. Men jag har två sängar att bädda, en diskmaskin att plocka ur, en hel diskbänk + vardagsrumsbord att tömma på disk och diverse andra saker. Sen även plocka undan alla kläder som ligger överallt på mitt rum och även lite här och var... Jag kan stöka till ganska rejält på två dagar!  Sen dammsuga och vattna blommorna också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0