Strasbourg

Kom nyligen hem från Strasbourg där jag varit på klassresa. Eller ja, jag kom hem söndag kväll runt halv åtta, sedan har jag sovit, vart hos Dr. Spock, klätt granen, ätit mat, burit upp julklappar, gjort julklappar, köpt klänning etc.
Egentligen ska jag sitta och slå in julklappar nu, men jag var tvungen att fixa en sak först, så då kikade jag in här ett tag också. Frukost måste man ju få i sig också.. jaja.
Resan till Strasbourg var på ca 2½ dag, vilket innebar att vi var borta i fem dagar (tur och retur u know). Satt i en buss med 32 elever (inklusive mig) och 3 lärare i fem dagar, FEM DAGAR. Och det finns inte mycket att göra på en buss. Men kvällarna på vandrarhemmen kompenserade för det!
Måste stänga ner nu =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0