Alyssa Milano + smulpaj

Kom ut ur duschen förut och hörde min kära mor ropa på mig. Hon skulle göra smulpaj och jag skulle få äran att göra degen för att hon har brutit en nagel väldigt långt ner.

Så jag gjorde smulpaj förut, guuuud vad god degen är! Just nu står den i ugnen och jag vill äta smulpaj nu! Men det får vänta till senare. Åh gud det doftar smulpaj...

Försökte få tag på några album med Alyssa Milano men just nu känns det ganska omöjligt. Hela album går inte att få tag på, men enstaka låtar. (de hela album som finns är det inga som seedar) Jag vill verkligen ha hennes album! Okej det är musik från 80-talet och det är lite.. glad lollipop pop. Men jag gillar det av någon sjuk anledning... Och Alyssa är ju sjukt snygg också... det är så plågsamt. Hon ser perfekt ut även när hon gråter ._.

Nu kom mamma upp med smulpajen och typ viftade med den under min näsa.... gud vad gott det luktar!

Ska gå och äta nu! =D

Kramar // Rokkonen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0