I've never had a dream come true

Vad gör man när personen man vill ha mest inte vet om det och till råga på allt bor "en bit" bort?
Vad gör man när gamla känslor återuppväcks lite grand, men tillräckligt för att tankarna ska koncentreras på den personen?
Vad gör man när nya erfarenheter leder till nya personer som man borde hålla sig undan från?

"you see I like this guy, but he doesn't know it. And then there's this other guy, who I used to like, and I kind of like him again. And there's this third guy... yeah I know, as if the two of them weren't enough. Well, anyway, he's like sweet and so on, but I really shouldn't.. you know, he's not my kind of guy and it will all get so complicated. What? Which one do I want the most? The guy who doesn't know about my feelings.. he would be perfect for me.. Why don't I go after him? Because I might fail, I mean, I don't want to look like a total jerk infront of him. But... maybe I'll see him soon, yeah, we're kind of going out of town for a couple of days and then.. maybe we'll go by and see him." 

måste göra mig iordning för jobbet, ska åka om en halvtimme


Kommentarer
Anonym

Låt mig bara råda dig att inte följa mitt exempel när det gäller sånna här saker, gumman (: Men jag tycker du ska satsa på honom som du mest vill ha (y)

2009-07-21 @ 01:28:56
Maddox

oj, haha, det var jag som skrev det där förra, bra att du ser vems exempel du inte ska följa LOL. kramis

2009-07-21 @ 01:30:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0