minigolf dag 3

Igår spenderade jag fyra timmar i en rabatt (eller tre rabatter snarare), en timme i skoghalls centrum och ytterligare en timme i kiosken. 

Idag kommer det att bli lite annorlunda, nu är det fem timmar i kiosken och en timme lunch. Tjoho! Nu när det är fint väder och allt... underbart... jag kommer nog att stressa sönder... tar med mig miniräknare! 30 * 15 i huvudet någon? 150*3... som blir 450! okej den var för lätt... men ni fattar vad jag menar.

Det ska regna torsdag och fredag, okej det regnar mest på torsdag, då jag ska vara ute. Men jag hoppas på en del regn på fredag också, för fredag och sol betyder mycket folk på minigolfen och jag klarar ärligt talat inte av det... 

Dock förstår jag inte hur aftonbladet och smhi kan ha så olika prognoser, seriöst, sol och moln samt regn melan 12-18 på smhi, men sol hela dagen från och med kl 12 till 22 på aftonbladet. Sen har vi ju yr.no som visar sol på dagen men moln på kvällen. going nuts here!

Måste nog börja göra lunch, funderar på nudlar och en sallad, gott? Hoppas...

Håller tummarna för mer rabattsrensning på torsdag, betongbanornas rabatter var ganska fulla med ogräs enligt en del. Hoppas inte Simon får ta dem, då blir jag sur xD

Hemma halv sex ikväll... yey...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0