sleepy me

idag sov jag till klockan tio, det var första gången jag har sovit till längre än halv nio sen jag slutade skolan för fem veckor sen! Helt underbart... och sen så har far min tagit ledigt idag från fönsterbytandet så det är helt tyst i huset, åh jag tror jag är kär. 

det var ett tag sen som jag skrev något betydelsefullt, jag kan skriva få meningar, några få ord (som dock säger ganska mycket) men inget mer än det. Jag försöker mig ständigt på en ny novell men kommer inte längre än en halv, en sida, sen ger jag upp. Vad hände med mitt skrivande? Det gav upp innan jul typ. Kan det bero på att jag bara sitter i ett klassrum hela dagarna utan att gå utanför den kära kodlåsta dörren? Kan det bero på att jag går i skolan, åker hem, går i skolan, åker hem? Nej jag vette fan, hjärnstimulans, hur fixar man det? Träffa folk räcker tydligen inte, för jag har träffat kompisar flera gånger den här veckan, och jag träffar folk hela tiden på minigolfen. 

Blärgh!

Mamma sa något om att dra till Örebro någon dag och dra till Vingåker. Ska se om vi kan dra med pappa också. Jag vill till örebro! 

psst, ska få manikyr idag av mor min, efter att hon vart ute och gått. underbart <3

Not a day goes by without me thinking about that day when my life took a turn on to a new, bright road. You've changed me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0