skärpning

okej nu ska jag försöka mig på ett inlägg igen, på riktigt den här gången!

Mår bätte nu, för en gång skull. snuvig dock och nyser typ tre gånger per timme men det är nog påväg bort... hoppas jag ^^

Hade en dröm inatt... ytterligare en av mina mysko skruvade drömmar som givit mig insikt genom åren. Jag letade efter ett par jeans i min garderob. Men inte vilka jeans som helst utan ett par mer baggy jeans med tillgjorda hål i och de är väl... ja.. de är fejk slitna och är blå-grön-gul aktiga, lite skiftningar här och var. Ja det låter ganska hemskt men de är fina! ska se om jag hittar en bild någonstans. 

Anyway, jag letar efter dessa jeansen men allt jag hittar är ett par svarta. Jag har massa blåjeans i garderoben men det är inte de! Jag hittar ett par svarta slimmade som kanske ska föreställa mina cheap monday då.. Mamma försöker övertyga mig om att det är de jeansen som jag letar efter men jag vet ju att de inte var svarta utan blåaktiga! Vi står där och diskuterar och sen vaknar jag. Jag blir sådär dimmig i hjärnan och bara måste se om jag har kvar jeansen, jag kan ju inte ha slängt dem. Men jag hittar dem som tur är och ja... jag blir sådär förälskad igen. Jag har inte använt de där jeansen för de har inte varit "min stil" att ha den typen, för jag var väldigt inne i svart och slimmat där ett tag... Men de är bara för underbara att ha på sig!! Okej, mamma är inte allt för lycklig, speciellt inte när jag drar på mig en stor t-shirt á Tom Kaulitz style men shit the same ;) Jag passar inte i keps så hon kan ju vara lycklig för det ^^ 

Jag hittade en bild ;)

Där syns även hur jävla brun jag var förra året, det är helt sjukt! 

Och jag tror att jag börjar hitta min egen stil... fast det är bara de att den varierar så mycket så jag är aldrig säker på vad som verkligen är jag. Men idag ser jag då ut som på bilden fast utan den enorma solbrännan, fast lite brun är man allt!
(När jag väl hittat rätt ska jag fixa bloggdesignen, den är tråkig nu xD )

Jag drar till Cypern på måndag! Känns helt knäppt men.. Stockholm på söndag och sen... WIIII! 

Nu har jag lite saker att göra så Have a nice day ;)

Ps. Filmtips! Camp Rock! Den är faktiskt ganska bra, härlig musik och allt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0