Förförande eller förstörande?

Jag hinner inte med ett långt blogginlägg, skriver bara lite kort för jag ska sova snart. Kan nog skriva lite mer imorn.. om jag hinner efter skolan. Jag ska nämligen på hockey så har inte så mycket tid till övers.

ska skriva en utredande uppsats i svenskan. Jag har valt ämne...

Berny Pålsson
-
Förförande eller förstörande?

Eftersom många anser att Berny's självbiografier är en guide till hur man förstör sig själv så mycket som möjligt medans andra ser dem som ett sätt att förstå sig på folk som har det så som hon hade det... Jag är en medlem av den sista gruppen, jag ser hennes böcker som... ett sätt att sätta sig in i hennes situation, utan att bli som henne. Jag strävar inte efter att bli så som hon har varit... och är. Men jag beundrar hennes mod att dela med sig utav sin historia....

nu måste jag sova
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0