Hörlurar, so easy to chose

Idag köpte jag mina efterlängtade hörlurar!! Gick in på Claes Ohlson och köpte ett par från Philips, Dj style! Först trodde jag att de med "Flat foldable" menade att man kan vika ihop dem vertikalt också, som man kunde med de jag kollade efter på Teknikmagasinet igår. Men när jag köpte dem och tog hem dem insåg jag ju att det inte var så... men man kan iaf vika ner själva hörlurarna så jag är fett nöjd!!

Är ganska... hm... vad säger man... det är lite... dunkelt (?) ljud i dem, men jag tycker ändå att det är bra, för då isolerar man sig lättare från omvärlden. Testar dem just nu med dels den hårdaste musik jag har, typ som Bring me the horizon, nightwish, funeral for a friend m.m. Sen även med min mer normala musik.. och lite mjuk musik också. The Rasmus - Liquid, i demo version, kommer att låta underbar i de här lurarna! Sen på vissa låtar så separeras musiken från rösten, alltså de kommer i olika lurar, ååh vad jag älskar det!!

Köpte nya skor idag också, vårskor, de är så otroligt bekväma att ha på sig så... jag vet inte vad!!

Jag känner att jag låter ganska mkt... inte angeliqa just nu när jag skriver. Men sak samma.

Blir lax att äta ikväll efter hockeyn, men det blir runt sju och jag är hungrig nu så jag ska ta och göra en smörgås *intresseklubben antecknar*

Rådjur ute i trädgården, ganska läskigt... de brukar inte vara så nära som det här rådjuret är....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0