Prata ut, livets räddning

Var hos Camilla igår efter skolan, fy fan vad underbart. Det är så skönt att bara kunna prata med någon om ALLT. Ja, allt, allt som har med skolan och så att göra. Det är så mycket som händer just nu att om jag skulle skriva ner allt som pågår i min hjärna skulle jag få sitta och skriva 24/7. Och Camilla förstår de saker som andra har svårt att uppfatta. Så det var väldigt skönt att få prata ut för en gång skull.

Fast sen var vi ju inte bara djupa, vi spelade faktiskt Halo ocskå.... hahah okej jag ska inte säga att vi var bra xD vi körde på "Easy" så... men kul var det ändå =D Jag sköt två av våra gubbar... så började de skjuta på mig istället.... värsta taskigt  jue =O

Tog lite fina bilder också på slutet... tänkte ladda upp en så ni får se vad Cammie's kamera kan göra ^^



Om jag gjorde rätt ska ni kunna klicka på bilden och få den i större format.


Kommentarer
Camilla Emo

Min kamera är bra:) VI är bra:) Tack för att du finns <3

2009-03-14 @ 11:09:42
URL: http://canoncula.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0