writersblock 2.0

Har världens writersblock just nu! Det finns inte ord för hur jävla still det står i min skalle just nu. Försökte göra en beskrivning av vädret utomhus, till och med det var omöjligt. Trots att det var så underbar vackert ute när snön låg som ett täcke över gräsmattan och solens strålar letade sig igenom de få dismoln som fanns på himlen och vinden som sakta smög förbi fick en att rysa till men ändock så var det varmt ute.

Har upptäckt ny musik idag!
Nightwish
Hammerfall
Lily Allen
Elmo

Jag har ju hört Lily allen tidigare, men det var ett tag sen. Måste dock erkänna att både Lily och Elmo är lite.. udda musik... den är liksom... ja.. jag kan inte beskriva den... helt enkelt udda.

Nightwish är ju bara allmänt bra, visst jag har inte hört hur de va förr när de hade en annan sångerska men... min morbror tycker att de är bra.. sen såg jag deras album på åhlens, och nu när jag fick lyssna på dem så... ja... jag föll för musiken.
Och såklart hammerfall. Jag har länge velat lyssna på dem och idag tog jag chansen. riktigt bra musik faktiskt, liksom precis min stil, typ iallafall xD

Sen är Johnny Cash en stor favorit just nu med låten "Hurt", jag är så enormt kär i den låten så det finns inte ord!!
Precis som med H.E.A.T's låt från melodifestivalen, får en annorlunda.. underbar känsla när jag hör den.

Musiktips:
Elmo - Unbreakable
Johnny Cash - Hurt
Lily allen - smile
Nightwish - Bye Bye beautiful
H.E.A.T - 1000 miles
Tokio Hotel - 1000 meere

Finns något för alla! Nästan iallafall


Kommentarer
daniielak

H.E.A.T suger



Lily allens nya album är kärlek <3

2009-03-24 @ 20:45:57
URL: http://daniielak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0