Beginning of euro

Eurovision song contest har nyss börjat och dima bilan har redan letat sig in i mitt hjärta och in i mitt liv återigen. Han har klippt sig, skaffat ny frisyr och hårfärg och blivit helt... ja... min reaktion när jag såg honom: Damn vad het han har blivit!! Jag tyckte han var snygg innan men NU!! Damn, watch out Dima, I'm coming for you!

För er som inte riktigt såg honom lägger jag upp en bild på honom och även en på mig själv med tanke på att jag fatiskt har klippt mig idag, det blev kort :D

Först me:

Sen den snygga människan:



Kommentarer
MUSIC at danielak's

HAN ÄR GALET SNYGG I SIN NYA FRISYR hihi jag dräggla framför tv när jag såg hnm, glömde nästan den snygga norsken som höll på vinna hihi

2009-05-20 @ 01:56:01
URL: http://danielaks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0