Hallon & Lakrits Drickyoghurt, gott?

Var och handlade idag på Maxi, tänkte kolla efter en ny drickyoghurt och hittade något som jag tyckte lät intressant, Skånemejeriers drickyoghurt med Hallon och Lakrits. Kan detta verkligen vara en hit? Jag blev allt för nyfiken och var bara tvungen att köpa den! Smakade nyss på den men det räckte faktiskt med doften av den för att jag skulle känna mig illamående, den luktade inte gott och den smakade inte något vidare bra heller! Typ Lakritshostmedicin/vanlig hostmedicin i en fin mix... ja, det var inte så gott faktiskt.

Läste även om att arla (?) hade en Jordgubb och Lakrits yoghurt. Men det är nog inget som jag kommer att prova... nejdu, en hemsk upplevelse räcker ;)

no big hit for me...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0