Hear me..

Here me calling, I'm free falling
What is wrong and right now
Lord I need some light now
Show me, am I, living a lie
Was it all for glory 
That I wrote my story

The Prayer - Måns Zelmerlöv

Den låten ligger mig varmt om hjärtat, av någon anledning. Först gillade jag den inte... men det tog inte lång tid förrän den växte i mina ögon och blev helt underbar... 

Har varit ute och krattat idag, har dock inga bilder därifrån än, har dem i mobilen men orkar inte lägga in dem nu. Har även ett antal fina bilder som amanda tog idag på mig, men har inte fått dem än. Ni kmr dock få ett ps'ad bild som jag gjorde idag på min första håltimme. 



Det blev en jag gjorde igår kväll istället. 


Kommentarer
Maddox

OMG, jag har ju inte skickat bilderna ÄN! X) du får påminna lilla glömska maddox! XD

och btw, du några bilder som jag kan få? (A)

2009-05-19 @ 20:17:08
Maddox

OMG, du har inte fått bilderna ÄN va? X) du måste påminna lilla glömska maddox XD

btw, du har lite bilder som jag kan få? (A)

2009-05-19 @ 20:23:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0