Sweeney Todd

Häromdagen såg jag på Sweeney todd, satt i mörkret här hemma och såg på när Johhny Depp mördade folk samtidigt som han sjunger om sin dotter. Jag har fastnat för en låt... nr 13, epiphany. Johnny sjunger den med sån.. inlevelse att jag blir galen varje gång jag hör den! Och såklart blir den bättre i filmen då man har scenariot där också. 

Här är den i alla fall:


Let me know what you think please <3
Se gärna filmen! Den är så sjukt bra och går just nu på Canal+ lite då och då. Kolla in www.canalplus.se för visningstider.


Kommentarer
Emo't

Jag älskar Johnny Depp, jag älskar hans röst, jag älskar filmen:) Behöver jag säga mer?

2009-05-23 @ 19:19:50
URL: http://canoncula.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0