tummen upp för chrome

Efter att ha hört talas om Google Chrome, Googles egna webbläsare, av både min mor och mina klasskompisar så kände jag att jag ville ladda ner det själv och prova det. Jag måste säga att jag är positivt överraskad! Okej, temat är blått men så mycket syns det faktiskt inte. Det är snabbare, smidigare, enklare och man slipper alla 73 sökfält, verktygsfält, menyrader och extra knappar. Här finns det adressfältet och ett bokmärkesfält (som kan tas bort). Det är riktigt bra! Jag rekommenderar att ladda ner det!

Googla: Google chrome. och ta det första som kommer fram, det står något i stil med: Ladda ner google chrome. (logiskt) simple as that!

Nu till något helt annat, jag har skaffat ny bakgrund! Jag tröttnar lätt på sånt.. på allt också... bakgrunder, spel, tv program, låtar. Personer. 

Amanda tog några fina bilder idag och jag gjorde en bakgrund av dem. Kommer nog ta med datorn imorn så att jag kan sitta vid den.. för no way att jag orkar med matte hela tiden som de andra har prov + sitter i klassrummet efteråt och diskuterar provet. 

Här är en utav versionerna, första versionen, på min bakgrund och efter den,  den jag älskar mest. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0