Huntzberger

Jag hatar att städa. Det är så drygt och det blir ändå aldrig spotless. Enda gången som det är till någon nytta är när man verkligen inte har något att göra eller har vissa saker man inte orkar deala med just då. Men nu är mitt rum, precis som varenda jävla helg, en enda röra. Kläder överallt, datorer mitt i klädhögarna, några skrivblock lite här och var, massa annat onödigt överallt.
Men jag måste ta tag i det och städa, på riktigt. Sen måste jag sätta mig med en tråkig gammal sliten historiabok och plugga in massa sidor som jag har prov på snart. Det finns ingen som egentligen vill göra detta, men någon måste. Man kan inte släppa skolan lika mycket som man kan släppa att ta hand om sig själv.

Till råga på allt så visades det sista Gilmore girls avsnittet idag, och jag måste säga att jag inte tyckte att det var bra. Logan blev dumpad i förra avsnittet och nu ska Rory bara dra och jobba som reporter? Sista säsongen, sista avsnittet. Dåligt! Ingen är dum nog att dumpa en kille som Logan. Ingen. Speciellt inte när han har friat....*suck*


Kommentarer
Mathilda

Det var ju Logan som var en idiot!! Han dumpar henne helt bara för hon känner att hon inte vill gifta sig..än!

Jag har aldrig gillat Logan och jag tyckte att det näst sista avsnittet bara bekräftade att han varit som jag tyckt hela tiden. Hon slösade många år på honom i onödan. Nej, tacka vet jag Jess <3 Varför valde hon inte honom???!!!



(Hehe, jag vet - långt inlägg. men så går det när man dealar med en gg-galning ;))

2009-11-15 @ 13:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0