MUSIC TIPS

...Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round 
Turn around, every now and then I getta little bit tired of listening to the sound of my tears 


Idag blir det lite musik tips. Har inte lyssnat på music på allvar på länge nu så nu blir det några youtube inbäddningar med några (enligt mig) bra låtar!
Det är ganska blandat, bara så ni vet. Lite löööve (Cuz love is in the air!) och lite rockedidock and perhaps some rap! Ah.. jag är lite flummig, förlåt. Men, back to the music! Don't be afraid to tell me what you think!


Westlife - Total Eclipse of the heart
(total mörkläggning av hjärtat , kind of)


Black stone cherry - The things my father said


Muse - I belong to you


Dima Bilan - Not that simple


Eminem - Beautiful

Hope u liked it!


Kommentarer
Mathilda

Muse gillar vi!! <3

2009-11-27 @ 17:01:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0