Humanoid - it's official



Idag var det officiella releasedatumet i Sverige för Tokio Hotels nya album Humanoid. Albumet har funnits på spotify sen i måndags så jag måste erkänna att det har varit svårt att inte lyssna på albumet. Men, jag vill att min första Humanoid upplevelse ska vara i bra kvalité, utan hörlurar och med fullt pådrag!

Så idag när jag kom hem från skolan, för jag åkte tidigare då jag inte mådde bra (Vad vill kropppen med detta illamående?) så kollade jag brevlådan efter mina sedan tidigare beställda album. Men brevlådan var tom. Jag fick vänta ytterligare en timme, sen kom de. Jag sprang de 150 metrarna från brevlådan till huset, slet upp paketet, kollade fånigt på den dvd som följde med paketet, "ginza genom historien, 40 år" (eller något liknande), stirrade lika galet som en fangirl som just precis sett Bill Kaulitz shoppa på H&M, på mina två album. 

Efter lite krångel med den första stereon så gick jag upp till den andra. Volym 15 eller något (dånade i hela huset). Första spåret, tog ungefär tio sekunder, sen var jag kär.
Noise är förmodligen det spåret jag gillar bäst, det är också det första spåret.
Efter det kommer nog Hey you, med introt från We will rock you men med en bätte text och melodi blir den underbar!
Så har jag mina tidigare läckta låtar som jag älskar - Pain of love, love and death, human connect to human och humanoid.

Jag gillar det nya Tokio Hotel och rekommenderar skivan till de som gillar Rock med en futuristisk twist.

five of five ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0