LINKÖPING!

Imorgon är det linköping som gäller, kommer hem på onsdag! Blir shopping, plugging, skriving och SOVING! Lyx och softa tider. Måste packa det sista, ehm.. jag skulle skrivit mer om det inte vore för min sega dator.
Jag tycker att Eddie i Idol borde sjunga Tokio Hotel's- Hey you. Den skulle han göra skitbra.
juste jag var i Marieberg idag, köpcentrat där. HAr ont i fötterna. HAr blivit fattig. Ska dock shoppa mer imorgon. HAr köpt en fin "michael jackson hatt" och en lila mössa och typ tröjor och KÄRLEKSSNÖRADESTÖVLAR <3
ps. kolla inte på videos (eller säger man videor?) där Bill Kaulitz sjunger och Tom Kaulitz spelar på sin gitarr. Det är oerhört farligt och man kan bli fast i ett livsfarligt beteende. Också kallat besatthet. Men går också under ordet kärlek. MEn som jag skrev i förra inlägget, så är min kärlek fylld med trubbel.Alltså blir jag kär i killar jag inte har en chans på. YES!! JAG ÄLSKAR LIVET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0