Peter Jöback - en julkonsert

Pappa och jag har bokat biljetter till Peter Jöbacks julkonsert i Göteborg den 11 december. Jöback gör i år fyra konserter i Sverige och Norge. Stockholm. Göteborg, Malmö och Oslo är de lyckliga städerna som får besök av Peter och hans julkonsert. Jag var där förra året och jag har svårt att beskriva hur bra det var. Jag fick gåshud på armarna när han sjöng Hallelujah och Oh, Helga natt, så vackert och så powerfullt var det.
Jag blev överlycklig när jag fick reda på att han gör fyra konserter i år och verkligen vägrade att inte åka till Göteborg. Detta var också den enda konserten jag kunde gå på för jag är på klassresa de andra datumen.
Sen har jag en sådan snäll pappa så vi kommer att stanna i GBG på lördagen och åka hem med tåg på kvällen runt fem. Blir att gå på Liseberg och ha det mysigt. Det kommer att bli en helg som skriker JUL! För jag har svårt att tänka mig en jul utan Peter Jöback (om inte konsert, ja då åtminstone hans skiva på högsta volym) eller utan att gå genom en julbelyst stad och bara njuta av snön och allt annat som hör julen till.
Jag rekommenderar: Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul
Bästa julskivan med den ultimata julstämningen.


Kommentarer
Peter Jöback & Roxy Recordings

Hej! Vi har läst att du gillar Peter Jöback och har köpt biljetter till en av hans magiska julkonserter!



Vill du träffa honom i samband med det? Vinn en helkväll med meet 'n' greet, fler biljetter och resan dit betald! Läs mer på www.peterjoback.com.



(Ps. Din röst behövs! "Sing" behöver en puff uppåt på Tracks där den nu ligger på 17:e plats. Gör din röst hörd före måndag kl. 14.00 på; www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1 Ds.)



Mvh Peter Jöback & Roxy Recordings



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0