Tokio Hotel till SVERIGE

Tokio Hotel kommer till Sverige i Mars.
4 mars - Stockholm
5 mars - Göteborg


Jag ska se till att fixa biljetter, jag måste fixa biljetter. Om jag inte fixar biljetter kommer jag att åka till GBG och sitta utanför arenan och lyssna på konserten, för det kommer att höras, de tär jag säker på.


jag typ... halvdog när jag fick reda på det, ringde sara, kollade upp datumet, kollade schemat, kom fram till att jag var ledig då, och ja, nu sitter jag här och har precis fått tillbaka andningen.


Sen har jag även, tack vare Rust, fixat biljetter till New moon smygpremiären den 19 nov ;) Härligt att man är ledig den 20'e eftersom filmen visas kl 00.00 ^^




Kommentarer
danielak

ååååååh ich bin so glücklich.. :D :D:D:D

2009-10-21 @ 22:55:27
URL: http://atdanielaks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0