view from my window

såg precis en ambulans åka förbi. Folk är ute och går med hundar och barnvagnar. Nåt mysko träd står vid bryggan. Det är väldigt fint i linköping. Riktigt fint faktiskt. Gick längs med älven igår kväll och spanade in några vackra hus. Sen kollade vi in den MASSIVA domkyrkan i Linköping, jag ska gifta mig där och sen flytta in i ett av husen vid vattnet. Jag trodde igår att kyrkan var byggd i sen medeltid, med romansk och gotisk stil. Hah jag kollade precis upp det och det stämde, senromansk och sengotisk stil på olika delar av kyrkan ;)Tänkte lägga in en bild på den men det finns inte så gott om dem tyvärr.
runt lunch ska jag lämna hotellrummet och gå ut på stan igen, ska kolla in några skivbutiker! Pappa ska köpa Michael Jacksons album "bad" med aftonbladet idag också, kostar bara 70:- då, och det är ganska rimligt jämfört med skivbutikernas 179 :-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0