Darin @ Helmia

Förra helgen var Darin på Helmia i Karlstad och uppträdde samt signerade sin nya singel. Jag var såklart där och stod väldigt nära scenen och tog massa bilder. Sedan stod jag i kö ett bra tag för att få singeln och ett album signerat. Jag gav denna teckning till Darin, som jag suttit med på fredagen. Han sa att jag tecknade bra!! Och så fick jag ett foto på honom  och mig också =)

Darin började med Viva La Vida, för att sedan sjunga Breathing your love, you're out of my life och tillslut Step up. Omg kan den pojken dansa! Och sjunga! Och helt enkelt uppträda! Vi var ett par hundra där, fast det kändes som så många fler!

Riktigt bra framträdande, och sedan var han ju trevlig också när man väl träffade honom. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0