Enjoy the silence

Det finns en låt, som jag aldrig tröttnar på att höra på radion. Det är ingen låt som jag sitter och lyssnar på hemma men så fort den kommer på radion skruvar jag upp volymen i bott. Och jag har hört den nyligen i något tv program. Jag kom inte på vilket förrän jag gick in på wikipedia: There is a version of the song called Enjoy the silence by Anberlin: Album is called Punk Goes 90s, which was the version used in the Vampire Diaries episode 1.06 (episode 6) "Lost Girls".
Låten jag pratar om är såklart Enjoy the Silence med Depeche Mode. Ett oerhört bra band med sååå många bra låtar. Bl.a Precious och I feel loved.


All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0