Solnedgång

Idag har jag varit otroligt aktiv. Gått hem från bussen, cyklat tillbaka för att leta efter mitt busskort, cyklat hem, gått ut och gått en stund med kameran, cyklat till vattnet och tagit massa foton, cyklat hem. Det blir sammanlagt... 4.5 km gång och 6 km på cykel. Solnedgången var kl 20.16 ikväll, jag kom dit vid ungefär 19.45 och satt kvar tills klockan var 20.25. Sedan blev det för kallt och jag ville hem. Nästa gång ska jag ta med mig Jacob Black, alternativt lite kläder så att jag håller värmen, för det blev ruskigt kallt! 

Bjuder på några bilder jag tog. Om ni publicerar de någon annanstans, snälla uppge källa. 


Kommentarer
Mathilda

Ja, Jacob vid en kylig solnedgång skulle ju inte sitta fel direkt <3<3<3

2010-04-20 @ 13:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0