Christmas Shopping!

Åh, idag har det varit en bra dag. Idag har jag nämligen fått shoppa! Nej, jag är ingen galen shopaholic, men det är kul att shoppa. 

Så lite julshopping har det blivit, ett par nya kängor till mig, riktiga strumpor, öronmuffar och sen lite julklappar. Det börjar ju trots allt närma sig jul, och jag vill helst vara ute i god tid med julklappar så man slipper stå där sista veckan och trängas med alla andra last-minute-shoppers. 

Nu har snön äntligen kommit på riktigt till värmland också. Jag har mitt Winter Wonderland utanför mitt fönster.Det eldas i kaminerna, glöggen dricks och pepparkakorna äts. Åh, vad underbart det är med vinter! Nästa vecka blir det julbak och skridskoåkning samt bio!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0