Hon får jobba, hon får streta

Nu blir det ett ganska kort inlägg, för jag ska faktiskt iväg till mina kompisar för att fira att jullovet äntligen är här! 

Idag har jag suttit med en hel del julklappsrim. Det är någon galen idé som jag fick att vi ska rimma på alla julklappar i år, fastän vi inte gjort det sen jag var liten. Så nu sitter jag och tänker in i det sista! Nödrim är både jag och pappa bra på, så vi har allt lyckats att få ihop en hel del bra rim! 

För att citera mig själv om det faktum att skolan är slut (for now) :

"Nu är det slut på läxor och lektioner
Jag hoppas att på triss få vinna miljoner
Två nätter kvar, sen är juldagen här
Då blir det knäck och klappar och allt vad julen innebär"

Det här är en del av julen, min favoritdel av kalle anka. Enjoy people! Det är snart JUL! (som står för Jesus underbara lovsång enligt Gud på SÄG.)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0