Utematchen! Flipp eller flopp?

Så... julstressen har tagit en hel del på mig, det märks, för jag har svårt att äta. Får knappt i mig en smörgås till frukost. Jag hoppas att det går över snart, för jag är trött på att vara ständigt hungrig. 

Julafton är nu över, julklapparna blev jag nöjd med och julgodiset var underbart gott (är fortfarande) och idag blir det hockey. Den stora utematchen mellan FBK och Frölunda är ikväll, pucken släpps klockan 19.32. Just nu är arenan inte ens halvfull. Det känns som en flopp, men har man tur så bidrar stämningen till något så att det blir roligt ändå. Här i värmland kommer det att bli max -10 grader, så kallt blir det ju inte heller som tur är (då hade jag inte gått). Efter hockeyn blir det efterfest i den riktiga arenan. Jag hoppas på en trevlig kväll, och det är ju så att det blir vad man gör det till. Go FBK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0