Week 50, the final countdown

Händelsefull vecka. TIME-dag, tal, redovisning x2, spex, sovmorgon, prov, middag ute, julgranspyntning, tomteuppackning, kolabakning, pepparkakshusihopsättning och i helgen julkonsert, göteborg, liseberg, mys, tv, <en vecka kvar till jul. Jag måste lägga mig när som helst så att jag orkar upp halv åtta i morgon (det kommer jag inte göra ändå men...)

"Är det en dator?"
"Nej, det är en macintosh" 
- SÄG spexet 2010

Rörigt värre jag vet, men mina glasögon ligger på nedervåningen så jag har fruktansvärt ont i ögonen. Då orkar man inte med en del grejer, typ skriva på datorn. 

BTW! Ni som glömt att skicka julkort till era kära kompisar kan ju skicka ett Gott Nytt År kort istället. Jag skickade iväg julkort till mina kompisar i år och det var uppskattat! Jag själv föredrar också riktiga julkort istället för mail/sms/facebookmeddelande , det är liksom... det hör julen till. Precis som det gör att stå i två timmar med ett pepparkakshus, få slut på kristyr, stöka ner hela köket, trilla på isen på väg från skolan, missa bussen med en meter och... oj då... got a bit carried away. 

Nu ska jag lägga mig, imorgon är det julkonsert och kanske får jag se Peter Jöback också!! Happy Happy!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0