Kate Cann

Igår satt jag och läste Kate Canns bok "Släppa Taget". Började någon gång innan nio, slutade kvart i tolv, då hade jag läst ut boken.
Boken handlar kort och gott om en tjej vars pojkvän styr hennes liv. När hon inte vill följa med på en campingresa med hans fyra kompisar i en skåpbil uppstår bråk mellan dem då han ser det som att hon inte vill vara med honom. hon åker istället till Grekland i nio veckor med två kompisar. Allt går bra, om man bortser från svartsjuka killar som stöter på hennes kompis jämt och ständigt. Men plötsligt kommer hennes kompis tillbaka från stan, med fem killar i en skåpbil....
Boken är enligt mig läsvärd. (Med tanke på att jag läste ut den på en kväll..) Kärlek och snygga killar är den perfekta mixen för mig ^^  Dock var det vissa delar som inte var lika bra... man tar inte tillbaka en kille som Mike, hur svag kan man egentligen vara? 4 av 5 stjärnor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0