Cyprus 3.0

Tredje gången gillt är det väl man säger? Imorgon åker jag iväg till cypern i en vecka, för tredje gången i mitt liv. Men denna gång blir det inte Ayia Napa utan jag och far min drar till Fig Tree Bay, den lugnare, mer.. familjära(?) delen av cypern. 

Jag hade tänkt mig att göra en hennatatuering när jag väl är nere i cypern, men efter att ha läst lite om det på internet känns det inte som en bra idé då det i vissa fall kan framkalla allergier, livslånga allergier samt ärr. Nepp, om jag ska ha en tatuering ska de bli en riktig! 

Men rastaflätor ska det bli i alla fall. Det har jag haft förut och jag kan garantera att det inte är farligt ;) såvida du inte låter dem sitta i en månad för att sen försöka ta ut dem.. hörde om en tjej som fick ha fyra frisörer som arbetade på henne för att de skulle gå o ta ur... nej tack säger jag bara, en vecka räcker för mig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0