Total eclipse of the heart

Okej, så igår satt jag och hade ett litet vampire diaries maraton samtidigt som jag, ironiskt nog, frossade i vitlökskryddad kyckling och tzatziki (som innehåller mkt vitlök!). Jag satt där och fann mig totalborta som vanligt när Damon Salvatore (Ian Somerhalder) dyker upp på tv:n, när jag kom ihåg en sak jag sett tidigare under dagen. Mitt första avsnitt av Glee. Jag såg inte ens hela men jag såg slutet, då de sjöng Total Eclipse of the Heart. Jag kom att tänka på Elena och Stefan (Nina Dobrev & Paul wesley, YUM!) och helt plötsligt så satt jag och gjorde en film i Windows movie maker (efter att ha letat efter ett codec pack i en timme). Jag borde nog lära mig att använda premiere bättre... fast den klipper inte ner filmfiler i små klipp så som movie maker gör...

Anyway, jag blev så nöjd med filmen så jag la upp den på youtube. Så här är den. Fast, ni vampire diaries älskare som inte sett alla avsnitt som sänts i Usa (i sverige har endast 17/22 avsnitt sänts), ehm, spoilervarning säger jag bara. Inte mycket, men lite. 

tänkte försöka mig på en video med Jeremy till låten Hurt (ofc by Johnny Cash, inte trent reznor lr NIN)

Hoppas ni kan se den, för den blev bannad i vissa länder pga rättigheter till låten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0