Mad Skillz

Internet har varit nere ett bra tag nu, men tack vare mina mad skillz så lyckades jag få våran nya router att fungera tillslut. 

Det har hänt mycket på sistone. Jag har blivit chatterkrönikör för NWT (för er non-locals så är det en tidning i värmland). Vilket innebär att jag ska få skriva några krönikor i NWT. Det känns dock inte som om det kommer bli så många, kanske 2-3st bara. Men det är ju i alla fall något! 

Och nu har skolan slutat, eller på fredag men det var ledig dag idag och imorgon, då är det dags för några av mina kompisar att ta studenten så då ska jag gå på det. 

Nu är jag dock sliten efter ett par stressiga veckor så jag ska nog lägga mig och sova ett tag, eller kanske äta och få lite energi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0